איך לסחור באמזון

תכנית טרייד אין של אמזון היא הצעה מפתה עבור אוהדי אמזון מושבעים אם יפעלו לפי עצתנו, אל תתייחסו לכרטיס מתנה של אמזון במקום במזומן ושמחים על הורדת המכשיר שלהם. אמזון מקבלת את Eero כמכשיר מתאים לתוכנית, כך שתוכל לשדרג את מכשיר Eeros שלך. ניתן להשתמש בכרטיסי מתנה של אמזון לאלפי מוצרים דיגיטליים ופיזיים כך שלחברים שלך אין בעיה להוציא כרטיסי מתנה לא רצויים.
עבור עוד מידע בנושא של קורס אמזון ואיך לסחור באמזון באפשרותך לגשת לאתר rpgecom.com

לאחר שאמזון תקבל ותעריך את המוצר שלך

תקבל הודעת דוא"ל תוך יומיים המציינת את מצב המסחר שלה. ערך המסחר הסופי שלך תלוי עד כמה התקבלה הבדיקה של אמזון במכשיר שלך. אמזון תחזיר את כרטיס המתנה שלך ותגבה את כרטיס האשראי שלך אם יקרה משהו ותחליט לבטל את העסקה, או שהפריט לעולם לא יתקבל או שהחלפות שלך נדחות.

בקר בדף הקמעונאי כדי לבדוק את ערך הפריטים שלך וצור קשר עם אמזון. תוכל גם לבדוק מוצרים איכותיים בדף הסחר של אמזון. עקוב אחר ההוראות של אמזון, ואם אמזון תקבל את המוצר שלך, תקבל כרטיס מתנה לאמזון.

תוכנית הטרייד אין של אמזון מאפשרת לך למכור פריטים שאתה כבר לא רוצה בחינם

כמו קמעונאים אחרים, אמזון מקבלת תיק מוצרים ענק באמצעות תוכנית הטרייד אין שלה. התוכנית מאפשרת לקונים לגלוש ולשלוח אלפי פריטים הזכאים תמורת כרטיסי מתנה שהם יכולים להשתמש בהם באתר.

אתה יכול להחליף ספרי לימוד

סמארטפונים, טאבלטים, משחקי וידאו, תקליטורי DVD ופריטים אחרים עם אמזון (ראה את הרשימה המלאה כאן), ואמזון תעניק לך כרטיס מתנה. שלא כמו תוכניות מסחר מקוונות רבות אחרות, אתה יכול לבחור באשראי מיידי מול אמזון אם אתה עומד בקריטריוני הזכאות של אמזון ואינך מספק את היסטוריית הרכישות שלך או את הפריטים הספציפיים איתם אתה סוחר. תוכניות חילופי אמזון הן אחת הדרכים הטובות ביותר להחליף את הפריטים הישנים שלך (ספרים, סרטונים, מוצרי אלקטרוניקה ופריטים אחרים) בכרטיסי מתנה. ה- "סחר חליפין" של Reddit מאפשר לך לסחור בכרטיסי מתנה של אמזון ופריטים ושירותים מוחשיים אחרים.

סחר באמזון עובד באותו אופן כמו מכירת המכשירים המשומשים שלך לאפל

ורייזון, בסט ביי או לחברת צד שלישי כמו GadgetGone. הוסף את המוצרים שלך לתוכנית המסחר, ראה מה יש לאמזון להציע ולאחר מכן הסתכל באתרים אחרים כמו eBay. מכירת פריטים רווחית כאשר אתה רוכש משהו באמצעות כרטיס המתנה שלך באמזון היא דוגמה מצוינת לאופן בו תוכל להרוויח כסף באמצעות ארביטראז 'קמעונאי.

להשלמת המסחר, עליך להחליט אם לשלוח את הפריט שלך לאמזון או לקחת אותו למיקום משתתף uBreakiFix שאינו זמין לכולם ומאפשר רק טלפונים ניידים והתקני אמזון.
למידע אודות חברה למסחר באמזון ואיך לסחור באמזון כדאי להעיף מבט ב- rpgecom.com

לאחר שתשלים את המידע הזה

תראה כמה שווי הסחר של המוצר המשומש שלך הוא וכיצד הוא יוערך ברגע שאמזון תקבל אותו כדי להיות זכאי לתוספות. אתה יכול גם לבחור אם אתה רוצה שאמזון תחזיר את הפריט (ללא תשלום) שאינו עומד בתנאים ובקריטריונים שבחרת עבור הפריט. פריטים שנמכרים לסוחרי אמזון נכנסים למלאי הלא פעיל שלך עד שהם מגיעים למחסן FBA.

צור את רשימת המוצרים ואת המלאי שלך על ידי שילוב נתוני המלאי שלך בפלטפורמת אמזון

אם אתה רוצה רשימת מוצרים שעדיין לא חיה, תוכל לשלוח את המוצר שלך לאמזון. כעת, לאחר שבחרת מוצר שתוכל למכור באמזון כדי להקים את העסק שלך, הגיע הזמן למצוא ספק למוצר שלך.

השתמשנו ב- Jungle Scout

כלי למחקר מוצרים הבוחן מדדי מפתח כדי לקבוע תחרות ומראה לך כיצד למצוא את המוצרים הרווחיים ביותר שתוכל למכור באמזון. אם אתה פועל לפי ההנחיות שלנו, אמורים להיות לך לפחות 3-5 מוצרים שאתה רוצה למכור באתר. כדי לנסות פריטים מתאימים יותר, בקר באמזון וחפש מוצרים אחרים שהם כדאיים מבחינה מסחרית.

פירוש הדבר כי אלה אינם ניתנים להעברה כמו כרטיס מתנה פיזי לאנשים אחרים ואינם ניתנים למכירה במזומן

אמזון תעניק לך תווית משלוח חינם ברגע שתתחיל לסחור. הפריטים איתם אתם סוחרים זהים למאגר המוצרים של אמזון. הם לא נרכשו על ידי אמזון או מי מהספקים של צד שלישי.

תוכניות מסחר באמזון יכולות לעזור לך להיפטר מפריטים לא רצויים ששוכבים בבית שלך

אך עדיף אם תשווה את המחיר של פריטים איכותיים. מוצרים במצב מצוין מקבלים יותר כסף בצורה של כרטיס מתנה מאשר פריטים במצב גרוע, כך שיש סיכוי להחליף משהו בעל ערך פחות. מוצרים חדשים ובמצב מצוין מביאים לתשלום גבוה יותר בצורת כרטיס מתנה של אמזון.

כשאתה מוכר באמזון, אתה מתחרה עם מוכרים אחרים שמוכרים לך מוצרים דומים, ולכן חשוב לבלוט. אתה רוצה למלא את החללים ולהשלים את רשימת המוצרים שלך כך שהערך שלך באמזון יושלם.

מוכרים בודדים עולים $ 0 לחודש, אך תחויב בסך $ 1 על כל פריט שאתה מוכר באמזון. אם הפריט שאיתו אתה מתמודד הוא התקן אחסון נתונים פנימי (כגון כונן קשיח לקונסולת משחקי וידאו), נתוני הפריט יימחקו כאשר הפריט יגיע לאמזון.

ברגע שהוא יגלה אם הוא ניזוק במהלך המשלוח או אם יש להחזיר אותו, אמזון תחזיר את הפריט שנדחה ללא תשלום כל עוד הוא במצב חדש.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן