ספרים של רוברט אורי אלטר

רוברט אלתר כתב עשרים ושלושה ספרים, שרובם ידועים בתרגומו של כל התנ"ך העברי. מחבר רב המכר בנושא.

זה לקח רק קורס עיתונאות כדי לשלוח את הרשם שלי לשנות את המקצוע שלי לאנגלית. פתחתי את הספר, האותיות בדף יצרו את המילים וקראתי אותן בקול רם.

קל כמובן להאמין שכולם מגמה אנגלית. ואכן, סופרים כמו סטיבן קינג וטוני מוריסון הם מגמות אנגליות. אבל יש יותר מסתם אהבה לקריאה שמניעה אנשים בעלי תחומי עניין וכישרונות מגוונים כל כך ללמוד אנגלית.
למידע נוסף בתחום של אורי אלטר באפשרותך להעיף מבט ב- simania.co.il

תמיד התכוונתי לכתוב את הספר הזה

במובן מסוים, אבל העיתוי היה נכון: הייתי בבית בחופשה באוניברסיטה וידעתי שאני חייב ללכת לבית ספר למנהל עסקים. הדבר האחרון שחשבתי עליו הוא איזה תואר אני עומד לסיים בעוד ארבע שנים. לפני שידעתי, נרשמתי לעיתונות 101, ועיתונות הייתה הנושא העיקרי שלי.

באותו רגע, כשמייקר שאל אותי מה אני עושה יום יום, יכולתי להגיד ולהסביר מדוע צריך לכתוב את הספר הזה ולהישאר שם.

זה כולל נשימה המבוססת על פרוטוקול הערכת CVR

כך שמחקרים עתידיים של חוקרי שבץ יכולים להיות בטוחים ששינויים אורכיים באותות השומן משקפים שינויים אמיתיים בפעילות העצבית. המחקר שלי התמקד בהשלכות ההתנהגותיות של חשיפה לכימיקלים. ניתוח כיצד מסתגלים החקלאים הסינים לאקלים הנוכחי מספק תובנה כיצד הם מסתגלים לשינויי האקלים.

הניסויים בפרויקט זה בחנו את ההשפעות של שני מזהמי אסטרוגן נפוצים. התוצאות מצביעות על כך שהתנהגות מימורית מינית רגישה מאוד להפרעות אנדוקריניות. ההשפעה הכוללת על הפגיעה נאמדה על ידי חישוב מדדי הגרף ומבנה הרשת ותפקודה.

שפת השיח מתמקדת בזיכרון העבודה

בעוד שהאזנה להרצאות מקדמת הצפנה של זיכרון אפיזודי. פציעות אקסונאליות טראומטיות משבשות את תפקודן של רשתות גדולות התומכות בקוגניציה. אזורי המוח הופכים לצמתים בתרשים של נתיבי החומרים הלבנים והקשרים.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן