איך מוכרים מוצרים באמזון?

תוכניות מכירה בלעדיות שאושרו מראש באמזון עוזרות להציג מותגים עם מוצרים מרגשים וחדשניים שניתן למצוא רק בעמודי המותג ובחנויות של אמזון. למותגים שאושרו לתכנית המוכרים שאושרה מראש של אמזון תהיה גישה למספר דרכים לניהול התעבורה והמרת האתר שלהם, כולל הזדמנויות מצטברות וקידום מכירות, כלים לקידום מכירות לשיפור פרטי העמודים (כולל סרטוני מוצר) וצוות פיתוח מותג שיעזור בניהול. המותג שלך באמזון. לדוגמא, תוכלו ליצור מבצע שמקנה הנחה של 10% לקונים שקונים 2 ומעלה מהמוצרים שלכם.

הדבר הגדול במכירת אמזון

הוא שאתה לא צריך מעבד תשלומים כמו סטריפ או פייפאל מכיוון שאמזון דואגת לכל מה שקשור לעיבוד תשלומים. פריטים המוצבים עם קופונים של צד שלישי באמזון מקבלים מיקום מיוחד בעמוד הקופון ואין עלויות לא מעטות הקשורות להפעלת הקופון, כך שזו דרך נהדרת להתחיל מכירות נפח עבור הפריטים שלך ולעזור בתיקון האיטי שלך. -מכירת מוצרים באמזון. בתור מוכר, אתה יכול לשלוח את המוצרים שלך בהמוניהם לאמזון באמצעות אמזון שירותי מילוי, אשר שולחים הזמנות לקוחות בודדות ישירות אליך. בואו נסתכל על כמה מהדרכים האחרות בהן תוכלו לארוז ולשלוח מוצרים בעצמכם כקמעונאים באמזון. אפשרות זו מאפשרת לך לנהל ולאחסן את המלאי שלך ולשלוח אותו בעצמך כשתקבל הזמנה. ספקים בודדים דואגים גם לשירות לקוחות, להחזיר מוצרים ולקיים הזמנות באמצעות FBM.

מוכרים רבים מתחילים כקמעונאים באמזון כדי לבדוק את המים ולמדוד את הביקוש למוצרים שלהם. משם, המוכרים מחליטים על אסטרטגיית ההגשמה שלהם ומוציאים את המוצר למכירה באמזון.

הדרך הקלה ביותר להביא את המוצר לשוק היא למצוא אותו באמזון. עם זאת, בתור מוכר פרט באמזון, אינך יכול לפרסם מוצר שעדיין לא נמצא באתר. גם אם יש לך חשבון ספק בודד, האפשרויות שלך לאופטימיזציה ופרסום ברשימה מוגבלות.

למצוא מוצרים שניתן למכור באמזון קל יותר אם אתה מבין את אפשרויות הרכש שלך כמוכר מסחר אלקטרוני. הצעד הראשון ליצירת עסק מצליח של אמזון הוא למצוא את המוצר המושלם.

כשאתה מוכר באמזון

אתה מתחרה עם מוכרים אחרים שמוכרים לך מוצרים דומים, ולכן חשוב לבלוט. אם אתה מוכר מוצרים מעמים אחרים, זה בסדר, אבל כדי ליצור עסק בר קיימא ושומר על השליטה על התחרות, כדאי לשקול לפתח מוצרים ממותגים משלך. קיומם של מותגים משלך או מוצרים ממותג משלך באמזון פותח הזדמנויות לעסקים ממותגים משלך, מגן על המוצרים שלך מפני תחרות ויוצר ערך.

יצרנו את מדריך התמונות שלנו למוצרי DIY של אמזון שיעזור לך לקבל תמונות מוצר שיחליטו אם הלקוחות שלך ימשיכו להסתכל על הרישום שלך

אתה יכול לשלם לאיש מקצוע כדי לצלם עבורך, או להשתמש במדריך זה מאיתנו, או שתוכל להתחרות עם רבי המכר בעצמך.

עכשיו, כשבחרתם מוצר שתוכלו למכור באמזון והקמתם את העסק שלכם, הגיע הזמן למצוא ספק למוצר שלכם. יש צורך בחקר שוק, הגדירו את שוק היעד שלכם, בחרו מוצר ומצאו ספק לשווק אליו את המוצר שלכם.

הספקים אוהבים להתחרות על המחיר ומוכנים להציע לך מחיר טוב יותר

אם אתה ממלא אחר ההנחיות שלנו, אמור להיות לך לפחות 3-5 מוצרים שאתה רוצה למכור באמזון. תלוי בגורמים רבים ושונים ייתכן שיהיה לך סכום כסף קטן (פחות מ -500 דולר) לקנות מוצרים ולהקים עסק של אמזון FBA.

התחל עם חשבון אישי ואז עד לחשבון מקצוען כאשר המכירות שלך מתחילות לצמוח. ככל שתתחיל יותר, כך תצטרך יותר חשבונות בודדים כדי לשדרג לחשבון המקצוען וכך המכירות שלך יגדלו מהר יותר.
כדי לשמוע פרטים מורחבים בנושא של איך מוכרים מוצרים באמזון? וקורס אמזון עליך לבקר באתר rpgecom.com

כשאתה פותח עסק של אמזון FBA אתה צריך תוכנית שתוודא שהכל עובד כמו שצריך

תוכנית עסקית צריכה לכלול את המשימה העסקית שלך, ניתוח שוק, מוצרים ושירותים, שיווק, מכירות ותוכנית פיננסית. כניסה ויציאה למלחמה ללא כיוון ברור זה כמו אסטרטגיה צבאית.

עם תוכנית עסקית, אתה יודע את שם החברה שלך, מוצרים, ייעוד, חזון, תקציב ויעדים ארוכי טווח. על ידי הכרת המוצרים והמלאים שלך, תוכל לקבל החלטות מושכלות לגבי הפריטים שלך.

בעמוד פרטי המוצר הלקוחות ימצאו מידע רלוונטי אודות פריט מסוים

כאשר אתה מפרט את המוצר שלך, אמזון דואגת להגשמה עבורך על ידי בקשת ביקורות הלקוחות שלך. ביקורות של לקוחות יכולות לסייע בהעלאת דירוג המוצרים שלכם באמזון ולהתמקם גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

יש שתיים עד שש שיטות שונות כשמדובר במציאת מוצר שניתן למכור באמזון

חפש את המוצר שברצונך למכור על מנת למצוא את המוצר שלך בקטלוג של אמזון, חפש את שמו ומידע הזיהוי שלו (ISBN, ASIN וכו '. לחץ על סרגל התפריטים קטלוג ובחר הוסף מוצר מהתפריט הנפתח. – —- מה שהכי חשוב להצלחה שלך במציאת מוצרים שאתה יכול למכור באמזון זה לדעת לזהות הזדמנויות מכירה רווחיות באמזון. חשבון המוכר המרכזי של אמזון הוא המרכז שעליך למכור בהצלחה באתר. זה עולה לך 39.99 $. לחודש עבור כל אחד מ -15 המוצרים שאתה מוכר (פרטים נוספים כאן).

מוצרי הדפסה על פי דרישה (POD) הם פריטי טיפה המותאמים ללקוחות לביצוע הזמנות. אתה יכול לקנות מוצרים מסוג זה ל למכור בסין באמצעות ארביטראז 'קמעונאי או להפיל אותם למכירה מקוונת.

FBA מייצג "מילוי על ידי אמזון"

כלומר אמזון מאחסנת את המוצרים שלך במלאי שלה, מבצעת את ההזמנה שלך ומספקת שירות לקוחות. המשמעות היא אתה תשלח את כל המוצר שלך בקופסה גדולה. אתה יכול לשלוח מספר מוצרים בתיבה לאמזון או לבחור מוצרים בודדים.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן