לימודי תעודה והכשרת רקדניות מחול ובלט קלאסי ומודרני

לימודי תעודה והכשרת רקדניות בבית הספר הללו מציעה תכנית לימודים כוללת שיעורים סגורים מיוחדים ומעצימים המלמדים סגנונות ריקוד שונים, שותפות, אלתור, קול ועוד. מחלקות המחול והריקוד פועלות יחד כדי לאפשר לסטודנטיות להשיג תעודה באמנות ומחול, לצלילי המוזיקה. כחלק מתכנית התעודה בוגרי בית הספר משתלבות בתעשיה ובלהקות שונות וכן יוצאות ללמד בחוץ וגם אצלנו בסטודיו.

הללו בית ספר למחול נועד להכשיר רקדניות ומדריכות כדי ללמד אחרות

ליצור ולבצע ריקודים ברמה הגבוהה ביותר. תוכניות הריקוד מציעות מגוון רחב של סגנונות מבלט, אולם אירועים, היפ הופ ותיאטרון מוזיקלי. צברי ניסיון והכשרה כרקדנית מקצועית עם דגש על בלט, ג'אז וריקוד מודרני.

תוכנית המחול במכללה מציעה תוכנית לימודים מקיפה המספקת הכשרה מעשית ותיאורטית לסטודנטים המעוניינים בקריירת מחול

קורסי מחול מציעים לסטודנטים מגוון רחב של ידע תרבותי והיסטורי, טכנולוגיה, פדגוגיה ורפרטואר בז'אנרים שונים של מחול. הסטודנטים לוקחים חלק בתכנית קפדנית לתואר ראשון במדעים המתמקדת בפיתוח אמני מחול מצטיינים ומורים מצטיינים למחול המוקדש לאומנות, מלאכת יד, יצירתיות וחינוך למחול.

תוכנית תעודת המחול  מכשירה רקדניות בכישורים כוריאוגרפיים לתעשיית המחול המקצועית ומחולקת לסמסטרים 

תוכנית הליבה המרכזית מציעה בסיס מצוין בטכניקת ריקוד, כוריאוגרפיה ומיומנויות ביצוע. התוכנית מציעה גם הזדמנויות הופעה יוצאות דופן במופעים ובאירועים.

הסמכה כמורה למחול היא דרך קלה לזכות בהכרה מצד תלמידים, עמיתים ובמקום העבודה. עבור המורים למחול זהו צעד בכיוון הנכון, שאין למורים אחרים למחול.

תעודות מדריכי מחול ותוכניות מחול מספקות הכשרה ספציפית בעקרונות כלליים של תנועה ותנועה אקספרסיביים הספציפיים לצורות מחול שונות

כולל עכשווי, ג'אז, טפ ובלט. הדגש הוא על חונכות התלמידים ועל הכרת הפרוטוקולים והנהלים של קורס הריקוד ליחסים שבין המדריך והמדריך. מורים המבקשים הסמכה צריכים לבחון דרכים שונות המתאימות לגילם ללמד טכניקות ריקוד חשובות, כגון יישור בין תלמידים.

כל הסטודנטים השואפים למחול חייבים להשתתף בהתמחות טכנית בתחילת הסמסטר הראשון שלהם ב- TCU. קורסים שנפגשים באחד הרמות המקצועיות של קורסים מודרניים למחול וטכניקת בלט מוצעים בכל תחומי הריקוד.

סטודנטים עם ידע טכני מוגבל עשויים להתבקש להירשם לקורסים נוספים

מינימום של 2.0 GPA למקצועות העיקריים הוא תנאי מוקדם לקורסי ריקוד בתיכון. סטודנטים עם תואר ראשון (GPA) מתחת לרמה זו אינם רשאים להירשם לקורסים אלה עד להשגת ממוצע של 2.0.

המחלקה למחול ממליצה לסטודנטים לעמוד בדרישות ההכשרה הכלליות שלהם לתואר עמית. רקדנים חייבים להפגין מספיק כוח, יישור, גמישות ואימוני בלט קודמים כדי להיות זכאים להשתתף בקורסים מובילים באוניברסיטאות.

דן 37,168 מודרני 5B (3 שעות אשראי

נקודות זכות חוזרות) – המשך טכניקות מחול מודרניות מתקדמות. דן 37.310 מוסיקה לרקדנים (3 נקודות זכות לשעה) – התלמידים מפתחים מיומנויות תיאורטיות, אנליטיות וביצועים במוזיקה המיועדים במיוחד לצרכיהם של רקדנים, מורים למחול וכוריאוגרפים. דן 38,150 פוינט 2 (אשראי אחד לשעה, יכולת חזרה לאשראי) – מאפשר לרקדני בלט מתקדמים עם ניסיון קודם להמשיך בלימודיהם על פוינט, כולל וריאציות קלאסיות.

תעודה ייחודית זו לשנה מעניקה לסטודנטים תובנה מפורטת במדע ובמיומנויות הוראת המחול עם דגש על בלט קלאסי

תעודה זו מספקת גמישות ומאפשרת לסטודנטים לבחור מיקוד (NBS), אך היא מספקת מידע ותרגול חיוניים הנדרשים לפיתוח כישורי הוראה. תכנית האישורים מציעה לסטודנטים שני מסלולי לימוד שונים במטרה לספק כישורים טכניים ואמנותיים בסיסיים שיאפשרו להם להשיג את יעדיהם המקצועיים והמקצועיים. לאחר השלמה מוצלחת, המשתתפים יקבלו תעודה המאשרת כי סיימו בהצלחה את תוכנית ההסמכה הרשמית, הספציפית לשלבים של האקדמיה לבלט בולשוי. אם בסוף התוכנית נקבע כי המשתתף לא הבין נכון את החומר, ניתן אישור ומומלצת על חזרה על הקורס.

נושאי התוכנית ושיטות ההוראה למחול קלאסי מוגדרים בצורה כזו שהם משלבים את העבודה התיאורטית והמעשית של דורות של מורי האקדמיה

ההדרכה כוללת סדנאות, הרצאות, כיתות אמן והדרכות עצמאיות. המיקום בקורסי הסטודיו והטכנולוגיה ייקבע על ידי המדריך בפגישת הקורס הראשונה.

הפקולטה מחויבת ללמד מגוון רחב של קורסים ומציעה תכנית לימודים המיועדת לפיתוח רקדנים רב-תכליתיים

רהוטים ומוכנים לעתידם. משלימה מומחיות זו, תכנית הלימודים כוללת קורסים ברפרטואר, מיומנויות ביצוע, פדגוגיה של שותפים, מוסיקה, מחול אופי, בלט, היסטוריה, כוריאוגרפיה, מחול מודרני, קינסיולוגיה, מיזוג ריקודים, תיאטרון טכני ותאורה. התוכנית מציעה לסטודנטים חוויה חשובה לפיתוח אפשרויות ביצוע וכוריאוגרפיות רבות.

נוסד בשנת 2000

המוקד הוא על שלושה היבטים של ביצועי מחול: סגנונות ביצוע וטכניקות, קומפוזיציה, ותולדות ביצועים ותיאוריה. תלמידי מקצועות המחול העיקריים לומדים בלט ומחול מודרני, כוריאוגרפיה, היסטוריה של מחול, ג'אז וריקוד ברז, תיאטרון מוסיקה ונושאים רבים אחרים. קורסים לבלט או מודרני הם עדיין חלק בלתי נפרד מהלימודים.

הסמכה כמורה למחול מאפשרת למורים ללמד תלמידים מסוגלים ומתעניינים ולאפשר להם ללמוד באופן אינטנסיבי ולתרגל בסביבה קבוצתית

כדאי לבקר באתר של הללו שנבנה עוצב בטוב טעם ומקודם ע"י סטודיו DNAMEDIA ולהתרשם מכל המידע שיש לנו להציע

 

 
למידע נוסף בתחום של לימודי תעודה והכשרת רקדניות מחול ובלט קלאסי ומודרני יש לבדוק ב- halelu.co.il

דילוג לתוכן