לימודי אמזון ממתחילים למתקדמים

חלק זה מתמקד במושגי טכנולוגיה מרכזיים, כולל פייתון, ג'נגו ו- REST. אנו חוזרים ומדגישים כי הוא מתמקד במה שאתה רוצה ללמוד על AWS מבלי לאבד רבים מהשירותים שמציעה אמזון. חלק ג 'מכסה את המסגרת האדריכלית, כולל שיטות עבודה מומלצות בתפעול, בטיחות, אמינות, ביצועים ואופטימיזציה בעלויות.

חבר'ה

אם אתם רוצים ללמוד על שירותי האינטרנט של אמזון (הידועים גם בשם AWS) ומחפשים משאבים גדולים כמו ספרים, קורסים והדרכות אז זה המקום להתחיל בו. אם אתה מתחיל עם פחות זמן ללמוד וצריך להתחיל לעבוד על פרויקט כמו אוטומציה, ספרי בישול או כל דבר אחר, AWS הוא התחלה טובה עבור בובות.

במאמר זה אציג כמה מהקורסים הטובים ביותר לשירותי האינטרנט של אמזון (המכונים גם AWS או AWS) שיעזרו לך ללמוד טכנולוגיות מהפכניות וחשובות בחינם

בניגוד לקורסים רבים אחרים בחינם שתוכלו למצוא באינטרנט, מדובר בקורסי AWS בחינם באמת המוצעים ללא תשלום על ידי מחבריהם ומאמניהם למטרות קידום וחינוך. למעלה מ- 70,000 סטודנטים נרשמים בחינם לאחד מקורסי ה- AWS המקיפים ביותר ואני ממליץ עליו לכל מי שמתעניין בענן ו- AWS.

אחד מקורסי מחשוב הענן הפופולריים והמקיפים ביותר של ראיין קרוננבורג ופיי אליס ב- Udemy

שכותרתו AWS Certified Solutions Solutions Architect. בקורס AWS מקיף זה, שהוא גם בחינם, יש מדריך, מייק צ'יימברס, מאמץ מוקדם של ענן ו- AWS, שמסביר את היסודות של שירותי האינטרנט של אמזון. זהו קורס AWS חינמי שימושי ומרגש אליו תשמחו להשתתף.

אחד מקורסי מחשוב הענן הפופולריים והמקיפים ביותר הקיימים ב- Udemy נותן את כל מה שאתה צריך לדעת בכדי לעבור את ארכיטקט פתרונות AWS ובחינות קשורות

כדי להפוך למוסמך שירותי האינטרנט של אמזון. בחינת ההסמכה הטכנולוגית של אדריכל בתכלת מכינה אותך לקראת AZ 300 החדש (בחינת הטכנולוגיה לאדריכלים בתכלת הרקיע).

למד מיומנויות הקשורות לקריירה שתוכל ליישם היום עם חוויה אינטראקטיבית בת שעתיים בהנחיית אנשי מקצוע. גש לכל מה שאתה צריך בדפדפן שלך כדי להשלים את הפרויקט שלך באמצעות הוראות שלב אחר שלב.

קורס מודלים מתקדמים זה נועד ללמד אותך להיות אנליסט פיננסי ברמה עולמית ממתחיל למשתמש מתקדם

זהו אחד מ -9 קורסים מרכזיים הנדרשים בתכנית ההכשרה של אנליסטים פיננסיים של CFIS, אשר יבטיחו את אישורי הדוגמנות וההערכה של האנליסטים (FMVA).

הספר מספק הוראות

תמונות והערות לשיפור כישורי התלמידים. המחיר כולל את הספר שנבחר על ידי סוזוקי עצמה, בהתבסס על הקושי ללמוד את החלקים הבודדים. הספר מורכב מחלקים שונים שצריכים להיות מתורגל ונשלט, והתלמידים יכולים להמשיך בתרגילים בלימוד חרוץ.

ספר זה מסביר ומתארגן כספר מתחילים טוב לילדים, סטודנטים חדשים ומבוגרים שרוצים לדעת לנגן בכינור. מאז אני יש לי ניסיון רב עם הטכניקות בספר זה, חשבתי שזה יהיה רעיון טוב להרכיב ולהכין רשימה של הטכניקות הטובות ביותר לשימוש.

חנון הוא אחד מספרי טכניקת הפסנתר הידועים ביותר ב- העולם, ומסיבה טובה. הוא מכיל את כל הקשיים הטכניים שעומדים בפני הפסנתרנים, החל ממתחילים למתקדמים.

בחירת מוצרים היא חלק חשוב בכל עסק מצליח של אמזון FBA. בין אם אתה מתחיל או איש מכירות מתקדם , לאמזון יש את הקורסים הנכונים להנחות אותך בתהליך. מבחר המוצרים שיעזור לכם להתמצא יעזור לכם להצטיין ויהיה לכם הרבה לבחירה.

הטענה שזה יעזור לך לבנות 100 אלף דולר אמיתי + לחודש היא קצת מופרכת, אבל אמזון מציעה טיפים ועצות מעשיות לכל מי שרוצה להרוויח ולמכור.

מדריך bootcamp זה יעזור לכם להרוויח יותר

אבל הייתי אומר שקורסים אחרים מציעים הרבה יותר עבור אלה שרוצים להרוויח יותר. שמו של ה- bootcamp מקשר אותו למה לצפות, וזה מסלול קשה וקפדני להביא אתכם לאן שאתם צריכים כדי להרוויח. קורס זה מתקדם במובן זה שתשיג דריסת רגל בשוק האמזונס.

למד תוכן וטכנולוגיות תמיכה כגון Microsoft Azure, Google Apps ו- iCloud. Bootcamp, עלונים, כלים, מדריכים ולשוניות אחרות בדף הפתיחה יעזרו לך להתחיל.

פורטל האינטרנט מציע קורסים רבים הממוקדים בענן שיעזרו לך ללמוד ולהתכונן לתוכניות הסמכה. ישנם 227 קורסים ומחשוב ענן וסרטונים המכסים רמות שונות מתחילים למתקדמים למתקדמים.

קורסים אחרים של אמזון FBA

לדעתי, לא מקדישים מספיק תשומת לב. רובם נכנסים לתוכנית הבסיסית – אמזון Fba;. אדריך אותך בתהליך המשמש ליצירת מיליונים באמזון. הקורס יעודכן בהרצאות חדשות כיצד להשתמש ב- Tumblr כדי להגביר את מכירות ה- FBA שלך באמזון. לא משנה כמה מאמרים תקראו על מיטב הקורסים באמזון FBA תראה שכולם מוטים איכשהו. אם אתה רציני להפוך למוכר מצליח באמזון ולשנות את חייך, אז כמובן שתנהג כאילו זה הכרטיס שלך לחופש.

מלכת המכירות של אמזון והמעורבות בין ענפים לאמזון

היא ללא ספק הנושא החביב עלי ואחד הקורסים הטובים ביותר באמזון. נכנסתי לציפייה לשנוא כל שנייה בקורס הגיהינום הזה באמזונס, אבל האדם לימד אותי דבר או שניים. המסירה שלו לא הייתה הסגנון שלי, ומגרש המכירות שלו היה קצת יותר מדי "לשנות את חייך" לטעמי, אבל הקורס הפתיע אותי בכל זאת.
למידע נוסף בתחום של קורס אמזון מקיף ולימודי אמזון ממתחילים למתקדמים ניתן לבדוק כאן: rpgeschool.co.il

אפשרות נוספת למתחילים פופולרית ללימוד יפנית, ספר Genki II, קיימת כבר שנים והיא מועדפת לחלוטין להכרות לקורסי יפנית. זה כל כך פופולרי שהיו הרבה פוסטים מקוונים וחוויות משתמש ששותפו עליו.

למידע נוסף בתחום של לימודי אמזון כדאי לגשת לאתר rpgeschool.co.il

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן