שיטות יעילות לניהול עובדים

יחסי עובד הם מרכיב מרכזי של אושר במקום העבודה ומעורבות עובדים. אנשים משגשגים כשיש להם מערכת תמיכה חברתית, ומערכת תמיכה זו חורגת מסביבת העבודה שלהם. הטכנולוגיה של מקום העבודה כיום מאפשרת לטעון לבורות בכל הנוגע למעורבות עובדים.

לעתים קרובות אנו מדברים על העובדה שהיחסים בין מעסיקים לעובדים טובים יותר מיחסים בין מנהלים וחברי צוות. לעתים קרובות הוא מסווג כנושא רגיש בגלל טבע האדם ומפר את הכללים הקבועים במשאבי אנוש.

מנהלים ממלאים תפקיד מפתח בכל ארבעת המנופים המניעים עובדים לתרום למקום עבודתם

מערכות תגמול, תרבות, עיצוב מקום עבודה, ניהול ביצועים והקצאת משאבים. גרוע מכך, לעתים קרובות מציינים מנהלים את הסיבה העיקרית לכך שעובדים עוזבים את עבודתם.

ניהול עובדים יכול להיות החלק המאתגר ביותר באחריות היומיומית של המנהל

כיזם אתה יודע שניהול עובדים הוא אחת המשימות הקשות ביותר שתעמוד בפניך. בין אם יש לך עובד אחד או עשרות, להלן ארבע טכניקות מוכחות שתוכל להשתמש בהן לניהול עובדים.

תקשורת ברורה ותמציתית

היא הכרחית להוביל עובדים בצורה יעילה. אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את כישורי ניהול העובדים שלך היא להתאמץ לתקשר באופן קבוע עם הדוחות הישירים שלך. על פי דו"ח מדינת המנהלים האמריקאים של גאלופ, עובדים שנמצאים בקביעות בשיחות אחד על אחד עם מנהליהם הם בעלי סיכוי גבוה פי שלושה לעשות זאת בעבודה.

עם זאת

לכל עובד יש צרכים שונים ולפי מנכ"ל אינטל לשעבר אנדי גרוב, המנהלים הטובים ביותר מכירים בצרכים אלה ומשתמשים בהם לקביעת תדירות הפגישות. מנהלים גדולים מבטיחים שעובדיהם לא רק נשאלים לגבי התרבות הארגונית כולה, אלא גם לגבי יעילות ההנהלה.

בחברות מוסמכות ™ עובדים מעריכים את ההנהלה בסקר מדד האמון שלהם על כל חמש ההתנהגויות שהוזכרו לעיל

סקרי עובדים של פלטפורמת ניהול התרבות שלנו מעניקים למנהלים גישה לנתונים של האוכלוסייה שלהם. העובדים משקפים את התנהגות ההנהלה: האם ההנהלה מגלה בהם עניין אמיתי כאדם, האם הם עושים הרבה או לא, והאם פעולות ההנהלה עומדות בדבריהם.

הבנה כיצד להיות מנהל

היא אחד הגורמים החשובים ביותר בקביעת האם העובדים שמחים בעבודה. התחל בתקשורת פנימית אפקטיבית, קבע ציפיות ברורות שיעזרו לעובדיך לצמוח ולהתפתח, לבנות אמון ברמה האישית והצוותית, השתמש בתוכנת ניהול עובדים כמו Modern Touch כדי להגדיר יעדים לצוות, לשתף הכרה בעובדים ולהיות עקבי. וודאו שאתם מתקשרים עם העובדים, בין אם אתם מנהלים ובין אם לא.

להיות בוס מעולה פירושו לעזור להגדיל את תפוקת העובדים

שביעות רצון מעבודה וניהול יעיל. אחת מטכניקות הניהול הטובות ביותר היא ליצור אווירה תומכת בה העובדים בעלי אוטונומיה ומונעים להצטיין. לחץ על עצות הנהגת העובדים שלנו וצפה בצוות שלך פורח. בין אם אתה רוצה לשמוע את זה ובין אם לא, תפוקת העובדים מתחילה רק בניהול טוב. טכניקות הניהול היעילות ביותר הן כאלה שהופכות את העובדים למאושרים ופרודוקטיביים יותר.

מנהלים מצליחים יודעים מה העובדים צריכים לעבוד קשה

כדי להישאר פרודוקטיביים, לעודד לקוחות ולתרום למקום עבודה הרמוני. הם יודעים אילו התנהגויות על מנהיגים לקחת בחשבון כדי לעודד עובדים מצליחים. מנהלים מצליחים יודעים גם שעובדים צריכים לדעת כיצד תרומתם משפיעה על השגת היעדים הארגוניים.

כישורי מנהיגות חזקים הם הכרחיים להנחות את העובדים שלך ולהבטיח שהם מאושרים ומחויבים בעבודה

ארגון Gallup ופרס מקום העבודה החריג של Gallup מציעים שמונה מיומנויות שמנהלים מצליחים מפגינים. על ידי יישום טיפים אלה תוכלו לשפר את כישורי הניהול שלכם ולהגביר את מעורבות העובד שלכם לאורך כל התהליך.

הורד את המדריך הסופי לדיאגרמות

כדי ללמוד כיצד מנהלים יכולים להשתמש בהם לשיפור תקשורת, מעורבות, פרודוקטיביות ועוד. מנהל אפקטיבי לא מצפה מהצוות שלו שיעשה את מה שהם אומרים. עליהם להבין היטב את חקיקת העבודה, הכשרות וטכניקות מוטיבציה של הצוות.

מנהלים טובים סומכים על עובדיהם המסוגלים לבצע פרויקטים

והם דואגים ליעדים ברמה גבוהה בתמיכה בדוחות הישירים שלהם. מנהל יעיל מכניס את עצמו לנעלי עובדיו ומקשיב לחששותיהם. האופן שבו אתה מתקשר עם אחרים וניגש לעבודה שלך בדרכים שונות הוא דוגמה לעובדים שלך. בקיצור, העובדים שלך הם שהופכים את החזון שלך למציאות ותפקידך לוודא שהם עושים זאת. כמנהל, חשוב לעזור להסיר מכשולים בין העובדים שלך ומה הם יכולים לעשות בעבודתם.

אילוץ עובדים לעבוד בצורה מסוימת מוביל לטינה, חוסר נאמנות ורכות, ויכול להוביל להרגלים רעים כמו עצלות ושעמום. כדי להיות מנהל יעיל, אתה צריך לעשות יותר מסתם לגרום לצוות שלך לבצע את העבודה.

הרעיון של ניהול אנשים

הוא שכמנהל אתה לא צריך לצפות מהעובדים לנהל את תהליכי הפיתוח שלהם ובעיות כוח אדם לבד. אם אתה צוות ההנהלה, אתה לא צריך לצפות מהעובדים שיבואו לאכוף מבני חברה. סגנון הניהול הנכון לעובדים ולחברות חורג מנקודות מבט אישיות.

ניהול אנשים מתחיל בהקשבה

והקשבה מתחילה באיך שאתה חושב ומקשיב. הקשבה טובה חיונית לכל תפקיד מנהיגות ומתחילה כשאתה יושב ומדבר עם העובד. בשורה התחתונה ניהול עובדים הוא תפקיד מפתח וחלק מרכזי במעגל החיים של העובדים, אך הוא מתחיל מוקדם בתהליך הגיוס.

כמנהל

המטרה שלך היא ליצור סביבת עבודה קוהרנטית המניעה את הצוות שלך לבצע ביצועים טובים ומעוררת את הרצון להשתפר. כדי להיות מנהל טוב יותר, כדאי לנסות לבנות יחסי חונכות עם העובדים שלך. מדריכים מצליחים כוללים יצירת תכניות פיתוח ארוכות טווח, מתן ייעוץ והכוונה מקצועיים, ועזרה לעובדים שלך במציאת הזדמנויות קריירה.

מצד אחד

הם מאפשרים למנהלים להדגיש כיצד כל תפקיד של העובדים קשור להצלחת הארגון, התורם תרומה גדולה לשמירה על תודעת המשימה של העובדים. דיונים קבועים נותנים למנהלים גם אפשרות להעריך את התאמת העובדים לארגון. עובדים יכולים לספר למנהלים כיצד הם מרגישים לגבי תפקידם, ויש להם את האצבע על הדופק, הוא מוסיף.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן