שיווק שותפים אליאקספרס

תוכנית השותפים aliexpress.com משלמת 100,000 $ למשווקי השותפים המובילים שמרוויחים 20,000 $ בחודש. AlieXpress משלמת עד 20,000 $ לחודש עבור מוכרים מובילים שמרוויחים מעל 20,000 $ בעמלת שותפים בכל חודש. אליאקספרס משלם למוכר הצמרת, שמרוויח מעל מיליון דולר בשנה בעמלות לסניפים. AleXPress משלמת יותר מ -100,000 בשבוע עבור המוכר המוביל, שמרוויח עמלות של פחות מ -30,000 $.

ישנם כמה יתרונות ועובדות על שלוחות אליאקספרס הבולטות מתוכניות השותפים הטובות ביותר באתר זה

אך כולם צריכים לנסות את ההצעה שלהם לפחות פעם אחת. שותפי AleXPress תחרותיים בהרבה מתוכנית השותפים הנודעת של אמזון אסוציאייטס. השותפים של AlieXpress זולים בהרבה מתוכניות שיווק השותפים הטובות ביותר, וכל מי שיש לו כל ניסיון עם שיווק שותפים יכול לשלוח תנועה אל עלי אקספרס בשבריר מהעלות של שווקי שותפים אחרים. שלוחות אקספרס עלי זולות בהרבה מתוכניות השותפים המפורסמות כמו אמזון אסוציאציה ושותפי אמזון. שלוחות של Aliexpress היו זולות בהשוואה לארגוני השותפים המפורסמים כמו אמזון, אמזון פריים, גוגל אסוציאציות ואחרים.

הוועדה לתוכניות שותפים של Aliexpress זה יעזור לך להבין טוב יותר מדוע אתה רוצה להתחיל במכירות שותפים. במאמר זה נסקור שתיים מתוכניות השותפים שלהן, תוך התמקדות באחת מהן והשנייה באחרת.

אנו נשתף ארבעה אלמנטים שיכולים לעזור לך להחליט אם תוכנית השותפים AliExpress

היא חלופה לתוכנית אמזון אסוציאציות. אם אתה רוצה לדעת אם תוכנית השותפים של עלי אקספרס היא אלטרנטיבה ל- Amazon Associates, אתה צריך לדעת כמה דברים חשובים על שתי התוכניות.

להרוויח כסף כשותף לאליאקספרס קל

אך עליך ללמוד כיצד לעשות זאת ושליחת קישורי שותפים לחברים שלך לא תרוויח לך כסף. אחת הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף במהירות באמצעות עלי אקספרס היא להפנות לקישורי אמזון כדי להרוויח כסף. אנו מראים לך אחת משיטות ה- Express Express של עלי ותוכל להרוויח קצת כסף תוך זמן קצר בכמה לחיצות על קישור השותף שלך.

ספק קישור מיוחד למוצר AliExpress והתחל לפרסם קישור זה

והרווח לך עמלה על המוצר שאתה מוכר. ספק קישורים ספציפיים למוצרי עלי אקספרס והתחל לקדם את הקישורים שלך כדי שתקבל עמלה על המוצרים הנמכרים שלך. אם אתה בטוח שאתה רוצה להשיג זאת הרבה יותר מהר ויעיל משיטות אחרות, תוכל לקבל כמה טיפים מאתר ההדרכה המקוון המומלץ שלנו כאן. ספק קישורים מיוחדים למוצרי AliExpress, קדם את הקישור שלך והתחלת לקדם את שלך.

תוכנית השותפים של AliExpress דומה לאמזון פרטנרס

בה תוכלו לקדם את המוצרים שלכם באתר האינטרנט שלכם ולהרוויח עמלה על כל מכירה שתבצעו באמצעות ערוץ זה. זו דרך נהדרת להרוויח כסף ממדיה חברתית ולקרוא את הטיפים שלנו להרוויח כסף ממדיה חברתית. תוכניות שותפים של AliExpress הן כמו עובדי אמזון, ומאפשרות לך לקדם את המוצר שלך באתר האינטרנט שלנו ולהרוויח עמלה על כל מכירה בערוצים אלה. זה כמו עובד של אמזון שבו אתה יכול לקדם את המוצר שלך באתר שלי או להרוויח עמלות בכל מכירה שמתבצעת דרך אותו ערוץ!

תוכנית השותפים מאפשרת לאתרים, אתרי מסחר אלקטרוני ובלוגים לספק קישורים ייחודיים לתוכן שלך. בקיצור, זה מאפשר לך להכניס קישורים מרשימים לתוכן האתר, אתר המסחר האלקטרוני או הבלוג שלך.

אם קישור השותף שלך מוביל לדף מוצר שאינו זמין או למוצרים או עסקים שאינם קשורים לתוכנית

AliExpress תפנה את ההפניה מחדש למוכרים המשתתפים בתוכנית השותפים של עלי אקספרס. אם תרצה לעבוד עם מקורות נתונים שונים (אשר עשויים לכלול אתרי מסחר אלקטרוני, שירותי דרופשיפ ואתרי צד שלישי אחרים), הודיע על כך למנהל האישי שלך וצור קשר עם צוות התמיכה של Ali Express Affiliates כדי ליצור כרטיס.

בכל מקרה

תוכנית השותפים AliExpress היא תכונה מדהימה של ענקית המסחר האלקטרוני ומציעה לך הזדמנות מצוינת להרוויח כסף נוסף מבלי להכניס הרבה עבודה לתוכנית זו. אם אין לך אתר או מאמר וברצונך למכור מוצרי Aliexpress, תוכל להקים חנות שיווק שותפים. אז ראית את היסודות של איך אנחנו יכולים להרוויח כסף בתוכנית השותפים AliExpress, עכשיו אתה לא צריך לדאוג להכנסות שלך ממנה מכיוון שאתה מרוויח מזה בצורה החורגת ממבצעים פשוטים. במאמר זה תוכלו ללמוד את כל מה שרציתם לדעת על תוכניות שותפים אקספרס עלי.

אנשי מכירות באליאקספרס מכסים את עיקר הכסף שאתה מרוויח ואיך שאתה מרוויח כסף באופן מקוון, כמו גם היבטים רבים אחרים שלו.

משווקי שותפים, בלוגרים ויוטיוברים יכולים לעבור לתוכניות שותפים שונות אם תוכנית השותפים מורידה את שיעורי העמלה או מבצעת שינויים משמעותיים בתנאים ובהגבלות. באשר לתוכניות השותפים של AliExpress, זה לא מדע טילים.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן