קניה חכמה מאליאקספרס

נחגוג כמה אבני דרך משמעותיות בימים הקרובים, ומטרתנו העיקרית היא לאתגר חנויות מקוונות כמו אמזון ואיביי בעולם. AliExpress נמצאת בבעלות ענקית קמעונאות סינית בשם Alibaba והיא אחת מפלטפורמות הקניות המקוונות הפופולריות בעולם, שמטרתה לאתגר ענקים מקוונים כמו אמזון, eBay וכן הלאה.

בעוד ש- AliExpress מחברת את הצרכנים עם ספקי צד שלישי, Joybuy הוא קניון אלקטרוני שבו מותגים סיניים מקימים חנויות דיגיטליות. קניות ב- Ali Express דומות לחנות לבנים וטיט מסורתית בארה"ב, אך עם תכונות שונות.

כמו Ebay

AliExpress מציעה מגוון רחב של מוצרים המכסים כמעט כל מה שתוכלו לדמיין, החל מבגדים, אביזרים, אלקטרוניקה, אוכל ועוד. אם תסתכל על מוצרי עלי אקספרס, תגלה שרבים מהמחירים נמוכים באמת. כאשר אתה קונה ב- AliExpress, אנו יכולים לצפות שתראה מוצרים במחיר נמוך בהרבה ממה שהיית עושה בכל חנות מקוונת או פיזית אחרת.

אם אתה קונה חדש של Aliexpress

אתה יכול ללחוץ כאן כדי לקנות פריטים במחיר נמוך מ- $ 0.01. למרות שהמחירים באליאקספרס נמוכים בהשוואה לשאר העולם, הם עדיין נמוכים בהרבה מקניית כמויות גדולות מספקים שנמצאו על עליבאבא. כאמור לעיל, אנחנו לא צריכים לצאת לתחרות מחירים, אבל אם תסתכל על זה, אתה כנראה תוכל להציע ללקוחות שלך מבצעים טובים למדי על מוצרי עלי אקספרס או אפילו דרופשיפינג.

אם אתם מחפשים כמה דברים נהדרים לקנות מאתר Aliexpress, הנה רשימה מאוחרת של 20 מהם. ישנם כמה מחירים נוחים מאוד ששכחו עד כה, אך יש גם כמה מבצעים נהדרים.

במדריך זה אנו נותנים לך סקירה מלאה של Aliexpress ועונים על כמה מהחששות הנפוצים ביותר בכל הקשור לרכישה אצלם, כמו גם על כמה מהשאלות שלך.

בסוף מאמר זה תוכלו לדעת לחסוך כסף על ידי השגת הסחורה ללקוחות שלכם בזמן

כשאתם קונים לראשונה מ- Aliexpress, חלק מהמוכרים באמזון עושים מה שנקרא dropshipping והם גובים מכם העלות בעיקר בגלל שאתה לא יודע על זה. ראשית, שים לב מה ספקי משלוח AliExpress יכולים להציע לך. חלקם מנסים לזכות בעסק שלך, אבל אתה צריך לקבל מושג טוב מה הם רוצים ממך לפני אתה קונה.

למרות שרוב המוכרים מציעים משלוח חינם

אני חושב שתסכים לקבל את הקניות החכמות שלך באינטרנט באחד המחירים הטובים ביותר. למרות שרוב המוכרים מציעים משלוח חינם, אני חושב שתסכים לקבל את החכם שלך קניות באינטרנט באחד המחירים הטובים ביותר. בעוד שרוב המוכרים מציעים משלוח חינם, אני חושב שאני מסכים לקנות לך חכם באינטרנט

בין אם אתה מחפש בגדים

נעליים, אביזרים, תכשיטים, אלקטרוניקה, אביזרים לבית או חכמים אחרים פריטים, מובטח לנו שיהיה כאן ב- AliExpress. בין אם אתה מסתכל על בגדים, צעצועים, גאדג'טים, רהיטים, מוצרי חשמל ומוצרים חכמים אחרים, אני בטוח שאנחנו כאן ב- Ali express. אם אתם מחפשים בגדים או אביזרים לילדיכם, חיות מחמד, מכוניות, מחשבים, מכשירים חכמים וכו ', אני מבטיח שאני כאן באלי אקספרס.

אנו גאים שיש לך אפשרות מושכלת כשאתה קונה מאיתנו ואנחנו שם בשבילך

אנו גאים להבטיח שתהיה לנו החלטה מושכלת כשאתה רוכש את המוצרים החכמים שלנו, כגון אביזרים לבית חכם, מכוניות חכמות ומכשירים חכמים וכו '.– אם עדיין יש לך שתי דעות לגבי קניות חכמות ואתה עדיין חושב לגבי בחירת מוצר דומה, AliExpress הוא מקום נהדר להשוות את המחירים של כל המוכרים. אם אתה עדיין חושב שקניות חכמות זה בשבילך, אך זכור לבחור מוצרים דומים, אז עלי אקספרס הוא המקום הטוב ביותר עבורך להשוות את המחירים של כל המוכרים ולהשוות אותם למוצרים חכמים.

אם תמצאו מוצר ב- AliExpress ותרצו להכפיל אותו – בדקו את הרווחיות שלו – תוכלו להיכנס לדף המוצר באמזון ולראות את דירוג רב המכר של אמזון. אם אתה חושב שרבי המכר עובדים עבור העסק שלך, אתה עשוי לחפש מוצרים דומים ב- AliExpress.

אם אתה רוצה לבדוק את איכות המוצר לפני הרכישה

בקש מדגם חינם ב- AliExpress. היזהר גם ממוצרים מזויפים או מגפיים, וודא שאתה קונה באתר עלי אקספרס אמיתי אם האריזה למוצר אינה מספקת. אם אתה מרגיש שזה דבר אמיתי, מומלץ לדבר שוב עם הספק שלך.

למד על היתרונות והחסרונות של AliExpress, כך שתוכל לעשות קניות באתר. שתף את החוויה שלך עם עלי אקספרס בתגובות למטה ועזור לאחרים להחליט אם עלי אקספרס בטוח עבורך או לא.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן