מה זה לייזר טאג

בסיום המשחק, כל שחקן יקבל תיעוד מלא של הביצועים שלו. בדרך זו, שחקנים בודדים יכולים לתרום לתוצאה הכוללת של הקבוצה שלהם, או, במקרה של משחק קבוצתי, כל אחד. מערכת ההקלטה הזו הופכת את המשחק למרגש ומהנה יותר.

ניתן לשחק תג לייזר כספורט מהנה לשחקנים בודדים או כחלק מצוות. אחת האפשרויות הללו היא משחק משחקי לייזר טאג, מה שיכול להיות כיף, אך רק אם אינכם יכולים לשחק בהם לעתים קרובות מספיק כדי לקבל הזדמנות לחוש את החוויה האמיתית.

לייזר טאג

הוא משחק מהנה ומהיר המשוחק בזירת לייזר טאג ייעודית עם אקדחי לייזר (נקראים גם פאזרים), אפודים וחיישנים. אתה אף פעם לא צריך ללבוש ציוד בטיחות ושחקנים לא צריכים לירות כדורים או לצבוע כדורים עם תג לייזר, אלא להשתמש בקורה בטוחה שלעולם לא תפגע באף אחד. המפעילים מפעילים משחקי לייזר לייג מקורים הסופרים כמה פעמים אתה מסמן שחקנים אחרים בתרחיש הדומה ללחימה בעולם האמיתי, כך שזה כמו גרסה של משחק פיינטבול.

שחקנים לא צריכים ללבוש אפודים מגושמים או ציוד אחר

מה שהופך את הנשק שלנו קל לשימוש. אנו יכולים לשחק בחוץ מבלי להתמודד עם ריחות איומים, והמערכות שלנו הן הייטק ומשתמשות בחיישנים רגישים בכל מקום, כך שהשחקנים והייזר לייזר עצמו אינם זקוקים כלל לאפודים.

זירות אינטראקטיביות מוארות LED עם יכולת לשנות צבע, דופק, הבזק, פלאש ותגובה לאירועי משחק, לבקר בזירות למסיבות יום הולדת פופולריות ולהציג ילדים, בני נוער וקבוצות באירועים.

סימולציות של משימות לייזר מהנות מאוד לשחקנים מזדמנים

אך משימות אסטרטגיה מובנות לייזר נועדו לשפר את עבודת הצוות באמצעות מנהיגות ותקשורת אפקטיבית. מנהיג המשימה שלך מארגן את הקבוצה, מדריך את השחקנים בציוד לשימוש, עורך תדריך בטיחותי, מזהה את גבולות מגרש המשחקים ודן בתרחישים ובמשחקים השונים שהאורחים שלך יכולים לשחק.

כללי תג הלייזר משתנים בהתאם למכשיר בו נעשה שימוש ובהסכמה האישית של השחקנים. שלא כמו משחקי תפקידים או משחקי דמויות או כיתות, שחקנים וציוד מבצעים פונקציות שונות.

למשל

אנשים מסוימים משחקים משחקי תפקידים בהם אתה לוקח דמות ויוצר תפקידים עבור הצוות שלך. תג לייזר בסגנון VIP מחייב את כל הצוות להגן על שחקן יחיד, בעוד שחלק מהמשחקים לוכדים את הדגל ומעבירים אותו לאדם אחר. Lasermaxx או LaserGames משוחקים במבוך ערפילי של קבוצות של אנשים שיורים זה על זה קרני לייזר בעזרת רובי הלייזר שלהם.
לעוד פרטים מורחבים אודות מה זה לייזר טאג כדאי להעיף מבט ב- https://lzrtag.co.il/

שחקנים לובשים אפוד קל המכוסה בחיישן אלקטרוני שמזהה כאשר

הוא נפגע מקרן לייזר. המשמעות היא שכאשר אתה יורה אקדח לייזר, אתה יורה קרן אינפרא אדומה המקודדת את פרטי הזיהוי שאתה וחיישני האקדח אוספים. מערכות מסוימות משתמשות בקורות אינפרא אדום לפעולות לחימה ואימון, אך ניתן לירות קורות לייזר רק כאשר המקלט פוגע.

מכניקת המשחק של תג הלייזר מחוברת לחומרה המשמשת, ליכולות התקשורת של המערכת, לתוכנות משובצות הפועלות במכשיר, לשילוב ציוד והתקנים של השחקן עם הציוד והסביבה והתצורה של תוכנה הפועלת במכשיר.

כיום זירות לייזר תגיות ברחבי העולם נושאות שמות שונים, ויש מגוון רחב של מוצרי צריכה למשחקי בית, ציוד מקצועי וחברות לייזר לייג בחוץ.

בהשראת רובי הלייזר ופוצצות הפוטונים של סדרת המדע הבדיוני הפופולרי

משחק הלייזר לייג זכה לפופולריות בקרב מעריצי הזכיינית. זה היה בשנת 1982 כאשר לג'ורג 'קרטר השלישי היה הרעיון הרעיוני הראשון של לייזר טאג. הוא החל לבנות זירה למשחק, המורכבת מאקדח לייזר שפותח במיוחד למשחק. כשסיים לבנות את Gun Sensor Arena, המשחק הראשון נערך בשנת 1984 בדאלאס, טקסס.

לייזר תג חיצוני (הידוע גם בשם Laser Skirmish)

הוא משחק הווי-טק מהפכני חדש, שאיב אדרנלין, מבוסס צוות, שבו שחקנים משחקים משחקי וידאו חיצוניים אמיתיים, מלאי אקשן. הגן על בסיס הבית שלך או כוון לעבר יריביך במשחק בעצימות גבוהה זו. אסוף חברים, משפחה ועמיתים, חגור אפוד, תפס אקדח לייזר ותתחיל לרוץ, ללכת, להתכופף ולירות במשחק ההישרדות הזה המונע על ידי אדרנלין.

זה נראה כמו סרטן שמתרוצץ

אבל במקום סרטן זוהי זירת לייזר לייג, שבה שחקנים מנסים להערים על יריביהם. לייזרים יכולים להסיח את הדעת מהמשחק מאנשים שמשחקים אותו בחדר חשוך. כאשר אתה מכה מנגן של שחקן עם לייזר, הקול של "אאוץ '" כשהוא מוקף בשחקנים יכול להישמע על ידי הלייזר.

לייזרים בעלי הספק נמוך יכולים לגרום לנזק לעיניים

אז אל תעשה חליפת לייזר למשחק שבו אתה מכוון לראשי אנשים. אם אתה צריך להשתמש בנשק, זה לא רע להשתמש בחיישנים שלו ולהסתמך על חזה החזה אבל בשבילי, התקווה היא ששימוש בחזה חזה שנלבש על גב הנשק במקום בחזית ישפר את ריאליזם של יום הולדת או מסיבת יום לייזר, וכפי שציינתי קודם לכן, אל לנו לדאוג לדיוק אם תפגשו מישהו מסיבה כלשהי.

 

דילוג לתוכן