המלצות של מלונות בירושלים

מתכננים חופשה בירושלים, הגעתם למקום הנכון!

להלן המלצות על מלונות בירושלים:

בעיר העתיקה ישנו מלון בשם מלון מצודת דוד. ישנן שתי מסעדות במקום והוא נמצא במרחק של 5 דקות הליכה משער יפו. החדרים מתחילים ב-$250 ללילה.

הוא ממוקם ברחוב המלך ג'ורג', בסמוך למלון המלך דוד, אשר שופץ לאחרונה ומציע בריכת גג ומרפסת. חדרים מתחילים ב-$200 ללילה.

ישנו גם מלון לאונרדו פלאזה תל אביב ירושלים, המציע בריכה מקורה ובריכה חיצונית וכן חדר כושר עם מאמנים אישיים הזמינים להשכרה. הוא ממוקם בין שער יפו לשער דמשק ברחוב המלך ג'ורג'. חדרים מתחילים ב-$400 ללילה.

מלון ירושלים מציע סוויטות

ריכזנו רשימה של 10 המלונות הטובים ביותר למשפחות, על סמך הקריטריונים של שירותים ידידותיים למשפחות, מתקנים ושירותים וידידותיות לילדים.

10 המלונות הטובים ביותר למשפחות בירושלים:

1. מלון ירושלים

2. מלון המלך דוד

3. מלון גרנד קורט

4. מלון מצודת דוד

5. הולידיי אין אקספרס ירושלים סיטי סנטר

6. לאונרדו פלאזה ירושלים

7. מלון הנשיא ירושלים – שער מנדלבאום 8. בית החייל – אכסניית נוער בירושלים 9. מלון הבוטיק קדם ירושלים מרכז העיר 10. בית הארחה בית הדסה

התחל את הטיול שלך עם שהות של לילה טוב

ירושלים היא עיר של דתות ותרבויות רבות. אתה יכול לחקור את ההיסטוריה, ללכת לאתרים הקדושים, או פשוט להסתובב וליהנות מהאווירה. המלונות בירושלים מציעים מגוון סגנונות ומחירים, כך שתוכלו למצוא אחד שמתאים לצרכים שלכם.

המלצות על מלונות בירושלים יעזרו לכם למצוא מקום לינה. הם מסודרים לפי טווח מחירים מהזול ליקר ביותר. יש גם כמה אפשרויות זולות יותר למי שרוצה לחסוך כסף בטיול שלו אבל עדיין רוצה לישון לילה טוב לפני שיחקור את העיר!

מכיוון שירושלים היא יעד תיירותי פופולרי, חשוב למצוא מלון שיוכל לענות על הצרכים שלכם. מאמר זה יספק לכם כמה המלצות על מלונות בירושלים המושלמים למטיילים.

המלון הראשון ברשימה שלנו הוא מלון ירושלים. מלון ירושלים קיים משנת 1887 ושופץ בשנים האחרונות. הם מציעים מגוון חדרים שונים, כולל חדרי משפחה וסוויטות, כך שיש משהו לכל אחד. יש להם מיקום מדהים ממש ליד העיר העתיקה בירושלים, מה שמקל על סיור בכל האתרים השונים תוך שהייה במקום אחד.

המלון השני ברשימה שלנו הוא מלון מצודת דוד. מלון דיוויד מצודת נבנה בשנת 2007 ומציע כמה שירותים נהדרים כמו ארוחת בוקר חינם, גישה למרכז כושר, ו

חמשת המלונות הטובים ביותר בירושלים

אם אתם מחפשים מלון בתקציב הגון ושווה לכל נפש אנו ממליצים על רשת בית קטן להם יש מלון בית קטן בבקעה ובית קטן ברחביה.

מלונות קסומים בשכונות יפהפיות עם ארוחת בוקר.

כל מה שצריך כדי להנות ולטייל בעיר.

אם אתם מחפשים מלון יקר עם כל האבזור בריכה וכו, כדאי לשקול את חמשת המלונות הללו.

-מלון דוד המלך: זהו אחד המלונות המפוארים בירושלים, במיקום מצוין ליד מרכז העיר. מלון המלך דוד מפורסם גם בהיסטוריה העשירה שלו וכאתר של אירועים היסטוריים רבים.

-מלון דן ירושלים: למלון דן ירושלים מיקום טוב מאוד בקרבת מרכז העיר ומציע אירוח יוקרתי ברמה טובה במחירים נוחים.

-מלון לאונרדו רויאל: מלון לאונרדו רויאל מציע אירוח מצויין במחירים נוחים, ועדיין קרוב לכל האטרקציות המרכזיות בירושלים. -The Abba Eban House: זהו מלון בוטיק ייחודי אשר שוחזר להפליא ומציע אירוח נוח במחירים נוחים, תוך שהוא עדיין קרוב ל

להלן רשימה של חמשת המלונות הטובים ביותר בירושלים. הם מדורגים לפי תקציב ומיקום.

מלון בתקציב נמוך: הראשון הוא מלון המלך דוד, הממוקם במרכז ירושלים ומעניק תמורה מצוינת למחיר. יש בו מגוון רחב של חדרים וסוויטות, כמו גם מתקני כנסים ומסעדות.

אירוח זול בירושלים: השני הוא מלון לאונרדו פלאזה, הממוקם ברחוב עמק רפאים קרוב לעיר העתיקה. יש בו נוף יפהפה של הר ציון וגן דוד המלך בכניסה, וכן 2 בריכות שחייה ו-2 מסעדות.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן