המלצות על טיול בתרפיה במוזיקה

הפודקאסט לפתרונות סאונד מתארח על ידי MusicWorx, פרקטיקה פרטית בסן דייגו, והוא פודקאסט שבועי על טיפול במוזיקה, חינוך מוזיקלי ותעשיית המוזיקה. אנו נותנים טיפים להתמחות ולהתחלת קריירה מוצלחת של טיפול במוזיקה.

זו נקודה מאוד רלוונטית לחקור כאשר אתה משתתף בטיפול במוזיקה או צורות אחרות של טיפול הבעה

כגון חינוך מוזיקלי. טיפול במוזיקה יכול להתבצע כפרט או בקבוצה וניתן לבחור על ידי המטפל או האדם המקבל טיפול. זה כולל האזנה למוזיקה או נגינה בכלי נגינה, כמו גם טיפול באמנות אקספרסיבית המשתמשת במוזיקה כדי לשפר ולשמור על ההערכה העצמית של האדם – הערכה, ביטחון עצמי, רווחה רגשית – או בריאות גופנית. המוזיקה בפגישה הטיפולית עשויה לכלול פעילויות כמו יצירת מוזיקה, כתיבת שירים, שירה, נגינה ו / או נגינה, ריקודים, קריאה, צפייה, האזנה ויצירת מוסיקה. מטרת הארגון היא לספק פורום בו התלמידים יכולים להחליף רעיונות בנושא טיפול במוזיקה. תוכלו להצטרף לאגודה האמריקאית לטיפול במוזיקה ולתרום לה על ידי לחיצה על הכפתור משמאל.
למידע על מנשה בטיטו מומלץ לבדוק כאן: menashe.org.il
כדי לראות פרטים נוספים אודות HSN באפשרותך לבדוק כאן: hsn.co.il

האוניברסיטה מציעה לסטודנטים ASU לטיפול במוזיקה חוויה פרה-קלינית מסייעת בקמפוס המרפאה לטיפול במוזיקה

התוכנית מושפעת מגישת הטיפול הפסיכו-דינמי, ולאחר ההכשרה המטפל במוזיקה מבצע את הטיפול האישי שלו. יתכן שתזדקק להפניה מהרופא שלך, אך תוכל לבחור בתכנית פגישות קבועה עם הפסיכותרפיסט שלך ולקבוע לוח זמנים בדיוק כפי שתכנן פגישה עם פסיכולוג. שיעורי טיפול במוזיקה יכולים להשתלט על ידי האוניברסיטה שלך, קופת החולים שלך או הרופא המקומי שלך כמתוכנן.

בית הספר למוזיקה פרוסט באוניברסיטת מיאמי מוסמך על ידי האגודה הלאומית לבתי ספר למוסיקה (NASM) ומחלקת המוסיקה IPFW מוסמכת על ידי האוניברסיטה

האגודה האמריקאית לטיפול במוזיקה (AMTA) מוכרת באזור לאנשים עם BS בטיפול במוזיקה. ארגון לאומי המאשר ומוסמך מטפלים במוזיקה ומכשיר אותם למגוון רחב של טיפול במוזיקה ופסיכותרפיה.

המחלקה למוסיקה באוניברסיטה ללא רבב מוסמכת על ידי האגודה הלאומית לבתי ספר למוסיקה (NASM) עם תוכנית לטיפול במוזיקה המוכרת על ידי האגודה האמריקאית לטיפול במוזיקה (AMTA)

תוכנית הטיפול במוזיקה של WWU מוסמכת גם על ידי האגודה האמריקאית לקידום בריאות הנפש (AAMH) לאנשים עם BS בטיפול במוזיקה.

קורסים אחרים להכרה לטיפול במוזיקה מקובלים כל עוד הם נלמדים ברמת המכללה על ידי מועצה

מטפל מוסמך מוסמך. על מטפלים במוזיקה להשלים את האקדמיה לטיפול במוזיקה נוירולוגית, המאפשרת למטפלים מוסמכים לתרגל וליישם את כישוריהם עד שלוש שנים. עליך להיות בעל ניסיון של שנתיים לפחות בטיפול במוזיקה נוירולוגית כמוקד.

עם ניסיון זה, תוכל להגיש מועמדות למשרה מלאה כמטפל במוזיקה אצל אחד המטפלים המובילים במוזיקה באזורך. המעוניינים במקצוע הטיפול במוזיקה יכולים גם להשלים התמחות אקספרסיבית יותר באמנות.

מי שרוצה להיות מטפל במוזיקה חייב להיות בעל תואר ראשון לפחות בטיפול במוזיקה מאחד מ -70 הקורסים במכללות או באוניברסיטאות שהוכרו על ידי האגודה האמריקאית לטיפול במוזיקה (AMTA)

למטפלים מקצועיים במוזיקה יש תארים מכל 70 המוסדות הללו, כמו גם מאוניברסיטאות מוסמכות אחרות בארצות הברית ובקנדה.

על מטפלים במוזיקה נוירולוגית להשלים תחילה מסלול לימוד בסיסי בטיפול במוזיקה ולאחר מכן לקבל הסמכה מטעם מועצת ההסמכה הלאומית למוזיקאי

מה שמביא לתעודת מוסמך למטפל במוזיקה. לאחר שעברו את הבחינה, הבוגרים יקבלו הוכחה מוסמכת ואז יהיו זכאים להגיש בקשה לרישיון לעסוק בטיפול במוזיקה במדינת ג'ורג'יה כמטפל מוסיקלי מקצועי מורשה (LPMT).

טיפול במוזיקה במכללת נצרת כולל שנתיים בחו"ל ללימודים באיטליה ותכנית תושבות בת שלוש שנים בארצות הברית.
עבור פרטים נוספים על המלצות על טיול בתרפיה במוזיקה ניתן לגלוש לאתר https://musictherapy.org.il/

את כרוניקות הטיפול במוזיקה תנחה טרישיה קיאטי

שתדבר על טיפול במוזיקה מנקודות מבט שונות. רייצ'ל עוסקת במחקר רב כיצד לאזן את עבודתה כמטפלת במוזיקה עם חייה הפרטיים. קבל גישה למטפלים במוסיקה מטיילת, פודקאסט שמראיין מטפלים במוזיקה מרחבי העולם. מועצה – מטפל מוסיקלי מוסמך מורן רואה עצמה מומחית בנושא המוסיקה והקשר שלה לבריאות הנפש.

היא משתמשת בהתערבויות טיפול במוזיקה כדי להרגיע חולים, להקל על פחדים ולהקל על כאב וסבל. מטופלים המקבלים טיפול במוזיקה מוצאים לעיתים דרכים אחרות לפתוח את ליבם באמצעות מוזיקה ולכתוב שירים שיעזרו למטפל במוזיקה לאחר שעזבו אדם אהוב. אם אתם מחפשים השראה ורעיונות טריים להתנסות במטפלים אחרים במוזיקה בתחומכם, עליכם להצטרף לתוכנית חילופי השירים לילדים במוזיקה. האזן לקבצי MP3 להאזנה למוסיקה מהמטפל ושתף אותה עם תלמידי הטיפול במוזיקה.

על מנת לבדוק מידע בתחום של המלצות על טיול בתרפיה במוזיקה ופלוטו אינדקס באפשרותך להעיף מבט ב- pluto2go.co.il

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן