אילו כלי עבודה אתם צריכים בבית?

כמעט לכל פרויקט ביתי או תיקון, יש כלי (או יותר) שצריך להיות בהישג יד. לכל אחד צריך להיות ערכת כלים  לפרויקטים ביתיים בסיסיים או כלים לתיקון הדרושים לתיקונים או פרויקטים ביתיים בסיסיים.

זה לא משנה איפה תאחסן את הכלים שלך

כל עוד הם מאפשרים תיקונים מהירים בבית, או יענו לך על כל הצרכים הבסיסיים. רוב הכלים הבסיסיים אצל רוב האנשים בכלל נמצאים באיזה ארון נידח בבית. מה שבטוח זה שסט כלים מאובזר יכול להקל בהרבה על תיקונים ביתיים פשוטים. 

לפעמים יהיו לך ברגים זרוקים 

אם אתה לא יכול לחכות עד שהסגר יסתיים כדי להתמודד עם הפריטים האלה (או אם בכללי הקורונה משגעת אותך), אתה יכול לטפל ברוב התיקונים הביתיים עם סט כלים בסיסי.

זה לא שכיח שתמצא ברגים פזורים בכל המגירה אם יש לך מקדחה/מתקן אלחוטי. אנו ממליצים לאבזר בארגז פלסטיק את כל הביטים שיש לך לטובת הסדר הטוב.

כל מה שקשור לעבודות הפשוטות כמו החלפת לוחית מתג או הידוק ידית ארון. שימושים ברורים אחרים כמו לקדוח חורי פיילוט למסמרים וברגים, אבל ניתן גם להכניס את המברגים כדי למתקנים ייעודיים.

אתם תזדקקו לכלים האלה כדי לקדוח הרבה חורי פיילוט, לתקוע הרבה ברגים ולחתוך הרבה עצים עבור הפרויקטים שלך, אז תמיד מומלץ שסביבת העבודה תיהיה נקיה ומסודרת.
כדי לקרוא עוד מידע בנושא של אילו כלי עבודה אתם צריכים בבית? ותוכלו למצוא כאן כלי עבודה של DEKO ניתן להעיף מבט ב- ishopy.co.il

עם כל הכלים האלה באוסף שלך

תצטרך ארגז כלים לסחוב איתך. ארגז הכלים הזה הוא דרך מצוינת לאחסן את כל המברגים, הפלייר והכלים האחרים שלך כשתזדקק להם. גם אם אינכם זקוקים לארגז כלים, מומלץ להצטייד במיכל יציב או שקית בד כדי לארגן את כל הכלים שלכם.

אתה יכול למצוא ערכות בסיסיות ארוזות מראש 

או להרכיב לעצמך קופסה קטנה אשר תכיל מבחר מותאם אישית שמגיע שימושי בעת תליית תמונות או ביצוע תיקונים קלים. אם אתם לא מתכוונים להשתמש במברג ופטיש כל הזמן, אבל עדיין רוצים כמות סבירה ממה שאתם צריכים לקישוט ושיפוץ, קחו ערכה הכוללת דוגמאות של מסמרים, ברגים ולוחות קיר בגדלים שונים. 
כדי לשמוע מידע על אילו כלי עבודה אתם צריכים בבית? מומלץ להעיף מבט ב- deko-israel.co.il

סטים של כלי עבודה מותאמים כבר תוכלו למצוא כאן

התחלת רשימת הכלים הזו תיתן לך בסיס טוב לצמוח ולהתרחב ככל שהפרויקטים שאתה לוקח על עצמך כבעל בית יגדלו

ניקיתי את הבלגן והרכבתי את רשימת הדברים החיוניים. ריכזנו רשימה של כלים חיוניים שגם בעל הבית הממוצע וגם ה-DIY שואף יצטרכו כדי להצליח.

בין אם אתה חובב פרויקט עשה זאת בעצמך אמיתי או רק מתחיל הנה כמה כלים שכל בעל בית צריך להיות. לפניכם רשימה של כלים חיוניים שכדאי שיהיה לכל בעל בית בביתו.

בין אם אתה עובר לבית הראשון שלך או סתם רוצה לוודא שיש לך את כל מה שאתה צריך, תוכל ללמוד עוד על הכלים הטובים ביותר עבור ערכת הכלים הביתית שלך, מהבסיס ועד המתקדם תחת מאמרים.

למי שרוצה להתחיל עם פרויקטים מורכבים יותר

כאשר יש לך את הכלים הבסיסיים במקום, חשוב לוודא שאתה מוגן היטב בעת השימוש בהם. ייתכן שיש לך כלים ספציפיים לפרויקט שבהם אתה משתמש לעתים רחוקות שניתן לאחסן במוסך או בסדנה. לאחר מספר רב של תיקוני עשה זאת בעצמך בדירה הראשונה שלי, התחלתי להכין מחשבתית רשימה של כלים שצריכים להיות לכל אחד, גם אם הבית שלך הוא פחות מ-1000 מ"ר.

תזדקקו לכמה פריטים נוספים ברשימת הכלים עשה זאת בעצמך. אחד הדברים הראשונים שתוכלו לעשות כבעל בית חדש הוא להשיג לעצמך ארגז כלים מצויד היטב. ערכות כלים מורכבות יעניקו לך הרבה כלים שאתה לא צריך ובדרך כלל לא כוללות עוד דברים חיוניים כמו מקדחה איכותית, פלייר ופטיש.

בהסתכלתי בערכה, תהיתי לראשונה אם אי פעם אשתמש בכלים כמו סט צבת, אבל טעיתי מאוד. אם לא היה לי כלי שיעבוד על מה שאני עושה, יכולתי לצאת ולקנות את מה שאני צריך. השתמשתי בכל כלי בארגז הכלים שלי והוספתי עוד. אני אישית ממליץ על ארגז הכלים DKMT258 שיכיל את כל מה שבעל דירה צריך לפרוייקטים אישיים קטנים ומורכבים.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

It seems we can't find what you're looking for.
דילוג לתוכן