איך פותחים חנות באליאקספרס

אם אתה רק מתחיל בעסקי סחר אלקטרוני, או ותיק מנוסה שרוצה לשנות את המודל העסקי שלך, יצרנו עבורך את המדריך האולטימטיבי לסיום העסק של השעיית משלוחים באמצעות Shopify, AliExpress והורדת טיפים eBay. התחל בצילומי ירידה ואז בנה בהדרגה את כישוריך לעסק מקוון. עלי אקספרס של עליבאבא היא אחת מפלטפורמות הקניות המקוונות הפופולריות בעולם, ונדחקה לפינה בשוק המשלוח והסחר המקוון. איזו פלטפורמה מתאימה ביותר למי שמחפש אלטרנטיבה בעלות נמוכה וכיצד היא עובדת?

נסביר שלב אחר שלב כיצד לפתוח עסק דרופשיפ AliExpress שלך ולהתחיל לענות על כל השאלות שיש לך לגבי הפלטפורמה והמודל העסקי שלה

אתה לומד כיצד לפתוח חשבון Shopify, לחבר אותו ל- Aliexpress, לבנות אמון עם הקהל הפוטנציאלי שלך ולמכור את המוצרים הראשונים שלך. אנו נענה לשאלותיך אודות עלי אקספרס וכיצד הוא פועל תחילה, אך תוכל לעקוב אחר שלב אחר שלב עם המדריך שלנו כיצד יצרנו חנות משלוחים משלנו ב- AliExpress בשנת 2021.

אנו נבדוק כיצד בנה את העסק שלך

השתמש ב- Oberlo והתאם אישית את העיצוב שלו, אך דבר אחד לציין: המדריך השלם הזה ידריך אותך בכל דבר. אם ברצונך ללמוד עוד על האופן שבו הקמנו חנות Shopify Dropshipping משלנו, אנו ממליצים לקרוא מאמר זה כאן. טיפות הקשורות ל- Aliexpress – בטיפים וטריקים של משלוח ושחרור כמו גם טיפים לחנות משלך.

Aliexpress Dropshipping

היא האפשרות לעבד הזמנות ישירות מסין באמצעות AliExpress. הצעד הראשון הוא למצוא שולחי eBay אחרים שמכרו בהצלחה פריטים בסין. לבסוף, Dropshooting עם עלי אקספרס קל כמו לקנות את המוצר באתר ולהזין את כתובת הלקוח כדי לקבל את ההזמנה.

לאחר שהלקוח שילם עבור המוצר בחנות זרוק משלוח

הוא יישלח לספק AliExpress למסירה. פתח חנות נפתחת ותקבל אפליקציה שמתחברת ל- Ali Express, כמו Oberlo, ותוכל להתחיל למכור. תוכלו גם לייבא את המוצרים שלכם ישירות מהאתר ולייבא אותם ישירות לחנות באמצעות עלי אקספרס דרך האפליקציה.

בפחות מ- $ 100, אתה פשוט יכול לפתוח חנות ב- Shopify, להקים כמה מכלי מכירה ולמכור באופן מקוון באופן מיידי. אתה יכול לקנות ב- AliExpress, למכור באינטרנט או לקנות בחנות משלוחים עם רווחים גדולים.

אם כבר יש לך חנות מסחר אלקטרוני

אתה יכול להשתמש ב- Aliexpress כדי להגדיל את המכירות וההכנסות שלך ולחדור לשווקי הצרכנות של ארה"ב. אם אינך רוצה להשתמש ב- Shopify, אך עדיין רוצה פלטפורמת מסחר אלקטרוני לדרופשיפינג, אני ממליץ לך לקרוא את 13 האלטרנטיבות הללו לחנות דרופשיפ.

ראשית, יש דף מותג עליון ייעודי שבו אתה יכול להציג ולנסות את המותגים המובילים ב- Aliexpress.

דרופשיפינג באליאקספרס מחייב אותך להקים תחילה את החנות שלך ויש לך מקום למכור את הסחורה שלך באמזון או באיביי

כדי לשלוח מוצר עם AliExpress, על המוכר להגדיר את שם הדומיין וספק אירוח האתרים -. אם אתה משתמש ב- BigCommerce, אתה יכול להשתמש ביישום Ali Express Dropshipped כדי להתחיל בהקמת החנות. התחבר לחנות WooCommerce שלך ואז פרסם את המוצר בחנות זו (לאחר שתגדיר אותו).

די קל ליצור חשבון מכירות עם AliExpress ויצירת חשבון

היא בחינם, כך שאינך צריך להירשם כדי להיות לקוח קבוע של עלי אקספרס. מוכרי Aliexpress מנסים לעשות עסקים, אך ככל הנראה יהיו לך הרבה שאלות מתי כדאי לקנות לראשונה ב- AliesxPress. אם ברצונך לבצע רכישה, תוכל ליצור קשר עם המוכר שלך לקבלת מידע נוסף אודות המוצר, מחירים ופרטים נוספים אודות המוצר שלך.

תלוי בקטגוריית המוצרים שלך

אפשר להרוויח סכום כסף מכובד עם משהו כמו AliExpress Dropshipping. על ידי שיתוף פעולה עם Aliexpress ולמד כיצד להשתמש בשירות הצילומים שלה, אתה יכול לספק דרך קלה לבנות מלאי, לקנות מוצרים זולים ולהעביר אותם לקונים שלך באשר הם. ישנם גם אנשים רבים המנצלים את המחירים הנמוכים שמציעים הספקים להקמת דרופשופים באלי אקספרס. Alibaba ו- Aliexpress קונים בכמויות גדולות, אך הם לא האפשרויות היחידות העומדות בפניכם.

עם AliExpress כספקית הצילומים

אתה יכול לייבא פריטים עם שוליים נמוכים – יקרים, גבוהים לחנות המקוונת שלך, גם אם עלי אקספרס גובה תשלום מראש. אפליקציית Oberlo ב- Shopify מאפשרת לך לייבא, למצוא, לייבא ולמכור מוצרי Ali Express בחנות שלך בכמה לחיצות בלבד. עם Oberlaos, ניתן להעלות את מוצרי Aliexpress שלך בקלות לחנות ולהעלות אותם בכמה לחיצות, והמחירים ב- Aliexpress נמוכים בהרבה מאלה שבשירות הדרופשיפ של עליבאבא או עליבאבא.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן