קליפ הזמנה דיגיטלי מקצועי יכול להיות כלי רב עוצמה לבניית מערכות יחסים ולעורר קמפיינים בדוא"ל. אבל יצירת סרטון איכותי היא רק ההתחלה. עליך לוודא שהקליפ שלך קל לצפייה, כולל גרפיקה באיכות גבוהה ונראה נהדר באתר האינטרנט שלך או בדף המדיה החברתית שלך. הנה איך לעשות את זה נכון.

הזמנה דיגיטלית היא מסמך שמקבל את פני האורחים כשהם מגיעים לאירוע. ניתן לשלוח אותו באמצעות דואר אלקטרוני, פייסבוק או ערוצים מקוונים אחרים. המטרה של הזמנה דיגיטלית היא לוודא שכל מי שמגיע לאירוע יודע על האירוע ולהגדיל את אחוז ההצבעה.

כדי ליצור הזמנה דיגיטלית מקצועית, תצטרך להבין את היסודות של יצירת וידאו. בחלק זה, תלמד כיצד ליצור הזמנה דיגיטלית מקצועית שתקבל את פני האורחים בזרועות פתוחות.

כיצד ליצור הזמנה דיגיטלית מקצועית.

השלבים ליצירת הזמנה דיגיטלית מקצועית משתנים בהתאם לפלטפורמה שבה אתה משתמש לשליחת ההזמנות שלך: אימייל, פייסבוק או ערוץ מקוון אחר. עם זאת, רוב השלבים ביצירת הזמנה דיגיטלית מקצועית פועלים לפי ההנחיות הכלליות הבאות:

1. בחר את הפורמט הנכון עבור סרטון הזמנה דיגיטלי  :

בעת יצירת ההזמנות שלך בפורמטים שונים (אימייל, פייסבוק או אחר באינטרנט), חשוב לבחור את הפורמט שייראה הכי טוב באתר שלך ובפלטפורמות המדיה החברתית שלך. לדוגמה, אם אתה משתמש בדוא"ל כאמצעי המדיום העיקרי שלך, בחר מעטפה בגודל A4 להשפעה מירבית על האתר שלך ועל הפוסטים במדיה החברתית שלך. אם אתה משתמש בפייסבוק כפלטפורמה העיקרית שלך, בחר עיצוב אטרקטיבי שיגרום לאנשים לחזור להזמנות נוספות!

2. הכן את תבנית הווידאו שלך:

לאחר שבחרת את הפורמט להזמנות שלך (אימייל, פייסבוק או אחר באינטרנט), חשוב להכין את תבנית הווידאו שלך בהתאם לפורמט הזה. אתה יכול למצוא תבניות באינטרנט או בצורת הדפסה ממקורות רבים (כמו דיוות נייר לחתונה). ודא שכל המידע הרלוונטי כלול בתבנית, כגון פרטי מיקום (לדוגמה, עיר ומדינה), פרטי יצירת קשר (למשל, שם ומספר טלפון של איש הקשר שלנו), וכל דרישות מיוחדות הקשורות לכל פלטפורמה (לדוגמה, חתונה צבעים).

3. הוסף אודיו וגרפיקה:

לאחר הכנת תבנית הווידאו שלך לפי הפורמט והוספת כל המידע הרלוונטי, הגיע הזמן להוסיף אודיו וגרפיקה! שלב זה כולל הוספת מוזיקה או אפקטים קוליים אם תרצה והקפדה על כל התמונות בגודל מתאים ומעוצבת בהתאם לגופן (.jpg/.gif/.png). לאחר שהכל יתווסף – כולל אודיו וגרפיקה – הגיע הזמן להעלות הכל לכל תוכנת עריכה ישימה כמו Adobe Photoshop או Apple Final Cut Pro!

איך להכין הזמנה דיגיטלית מקצועית בעצמך

ישנם מגוון פורמטים שתוכלו לבחור עבור ההזמנה הדיגיטלית המקצועית שלכם. הפורמט הפופולרי ביותר הוא YouTube, מה שמקל על שיתוף ההזמנה שלך עם העולם. אתה יכול גם להשתמש בפייסבוק, בטוויטר ובפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית כדי לפרסם את ההזמנה שלך.

קבע את נושא ההזמנה שלך.

בעת עיצוב ההזמנה, קחו בחשבון את נושא הטיול או החופשה שלכם. לדוגמה, אם אתה מתכנן חופשה באירופה, בחר נושא כמו יין או היסטוריה שיוצג בהזמנה שלך. אם אתם יוצאים לטיול קמפינג, התמקדו בטבע או בפעילויות חוצות כדי להפוך את ההזמנה שלכם למעניינת יותר.

בחר את הגרפיקה של ההזמנה שלך.

לתמונות וגרפיקה, חפשו מקומות שבהם תוכלו להשתמש בתמונות שישקפו את נושאי הטיול או החופשה שלכם. לדוגמה, אם אתם יוצאים לקמפינג וברצונכם לכלול תמונות של החוץ, השתמשו בתמונות של הרים ונהרות כחלק מעיצוב ההזמנה שלכם. באופן דומה, אם אתם מארחים מסיבה וברצונכם לכלול הזמנות אטרקטיביות שיזמינו אורחים למשקאות (או כל אירוע אחר), קדימה, וכלול ויז'ואל יפה בעיצוב ההזמנה שלך!

בחר את התמונות של ההזמנה שלך.

אתה יכול גם להשתמש בתמונות כחלק מעיצוב הזמנה עבור דף האינטרנט או הבלוג האישי שלך! רק ודא שכל התמונות המשמשות בהזמנה הן ללא תמלוגים וברורות תחת הגבלות רישיון (כמו שימוש רק בקבצים ברזולוציה מלאה).

בחר את האודיו של ההזמנה שלך.

אם אתה רוצה ליצור הקלטת אודיו להכללה בהזמנות שלך (או לבד או ביחד עם טקסט), יש המון כלים חינמיים שמאפשרים לך לעשות זאת בקלות! לדוגמה Adobe Audition או Microsoft Word מציעות אפשרויות נהדרות ליצירת הקלטות שמע מקצועיות.

סיכום

יצירת קליפ הזמנה דיגיטלי מקצועי הוא חלק חיוני בכל עסק מצליח. על ידי בחירת הפורמט והגרפיקה הנכונים, תוכלו ליצור הזמנה מזמינה ומושכת חזותית שתעזור ללקוחות שלכם להרגיש בבית. בנוסף, בחרו תמונות ואודיו שיגרמו לאורחים שלכם להרגיש רצויים